سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موعود شایسته

فمینیسم و سقط جنین

    نظر

تو پست قبلی در مورد فمینیسم مطالبی براتون گفتم امروز می خوام کامل ترش کنم البته به این شرط که خوب گوش بدی:
دو موضوع اصلی که جنبش فمینیسم آنرا پیگیری می کند مشتمل بر موارد زیر است:
1- حقوق باروری و به طور خاص سقط جنین
2- ترویج همجنس گرایی زنان و مشروعیت بخشیدن به آن جنبش. فمینیسم اصولاً بارداری را شکلی از بردگی زنان و کودک را به منزله یک مهاجم به بدن زن تلقی می کند.
فمینیست ها توانستند با تبلیغات و اقدامات وسیع خود قانون آزادی سقط جنین را دردهه 1960 به تصویب دیوان عالی آمریکا برسانند. این در حالی است که 75 درصد نوجوانان آمریکایی قبل از پایان تحصیلات متوسطه رابطه جنسی دارند. در نیویورک بیش از 54 هزار نوجوان بین سنین 15 تا 19 سالگی هر سال باردار می شوند و هر سال با استفاده از این قانون 54 هزار کودک در کلینیک ها قتل عام می گردد.
امروزه جنبش فمینیسم برای ساده تر کردن اوضاع و کم کردن صورت زشت و وحشیانه این عمل و برای آنکه در مجامع بین المللی بازخواست نگردند، در واژه ها دستکاری نموده اند. به عنوان مثال به جای استفاده از واژه "سقط جنین" از واژه

 "از بین بردن بافت ناخواسته" استفاده می کنند و یا به جای استفاده از واژه "دختران بی بند و بار" از واژه "از نظر جنسی فعال" بهره می گیرند. فمینسم امروزه در واقع یک مذهب انحرافی است. مذهب دشمنی با خداوند و اصول اخلاقی.  

در سال 1993 قانونی به امضای پرزیدنت کلینتون رسید که بر طبق آن فروش اعضای بدن کودکان معصوم سقط شده نیز مجاز شناخته شد. در مجله "ورلد" نتایج یک پژوهش در مورد سقط جنین چنین ذکر می شود: در بررسی ها مدارکی از یک شبکه سراسری فروش اعضای بدن کودکان به دست آمده که شامل دستورالعمل مربوط به جدا کردن اعضای بدن به طور تفضیلی و یک بروشور تبلیغاتی که در آن برای جلب توجه مشتری نوشته شده بود:
                                                   "تازه ترین بافت ها موجود است"
و نیز صورت قیمت هایی برای بچه کامل و اعضای بدن آن بدست آمد. در یکی از این صورت قیمت ها که تاریخ آن 1999 و متعلق به این شرکت بود، چنین می خوانیم:
             «پوست 100 دلار، دست و پا 150 دلار، نخاع 325 دلار، مغز 999دلار»
یکی از مواردی که فمینیست بر آن تأکید دارد، نفی تفاوت مابین جنس زن و مرد و تک جنسیتی شمردن جامعه است. در واقع در تصویر جدید جامعه آمریکایی زنان با حیا و احساساتی، غیر طبیعی و بیمار شمرده می شوند.( قابل توجه خانم ها یعنی من و تو از نظر غربی ها بیماریم).
    فشارهای تبلیغاتی از سنین کودکی بر این نکته پافشاری می کنند که اگر کسی از تعادل روانی  و رفتاری بهره مند باشد، نباید خود را درگیر مسائلی چون حیا، عفت و احساس نماید زیرا این گزینه ها دست و پای زن را برای حضور فعال و مستقل در جامعه می بندد و عوامل فوق موجب می شود تا زنان واپس گرا و زندانی ظلم مردان گردند. جامعه امروز آمریکا به دخترانی که به روابط ناخواسته "نه" می گویند، شرایط دشواری بوجود آورده است فمینیست  معتقد است که امروز زنانگی یک افسانه است. در حقیقت آنها زنانگی را یک ساخته اجتماعی می دانند که توسط مردان ساخته و پرداخته شده است تا بتوانند زنان را به سلطه خود در آورند. همچنین فمینیست ها پاکدامنی را نیز ساخته مردان و با هدف به بندگی کشیدن  و رام کردن زنان می دانند.
فکر می کنم برای این پست کافیه هر چند موضوع فمینسم جای بحث بسیاری داره.