سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موعود شایسته

دل پاک باشد ظاهر مهم نیست

ظاهر، آینه باطن است و... از کوزه همان برون تراود که در اوست
زن به خاطر ارزش و کرامتی که دارد، باید محفوظ بماند و خود را حراج نگذارد و در بازار سوداگران شهوت خود را به بهای چند نامه و نگاه و لبخند نفروشد. پس از انکه گل عصمتش را چیدند، او را دور اندازند یا زیر پایشان له کنند.
زن به خاطر عصمتی که دارد و میراث دار پاکی مریم است، نباید بازیچه هوس و آلوده ویروس گناه گردد.گوهر عفاف و پاکی، کم ارزشتر از طلا و پول و محصول باغ و وسایل خانه نیست.
دزدان ایمان و غارتگران شرف نیز فراوان هستند. سادگی و خامی ست که کسی خود را در معرض دید و تماشای نگاه های مسموم و چشم های ناپاک قرار دهد و به جلوه گری بپردازد و خیال کند بیماردلان و رهزنان عفاف را به وسوسه نمی اندازد و از زهر نگاه ها و نیش پشه های شهوت در امان می ماند.
بعضی از «نگاه ها» ویروس «گناه» منتشر می کند
و بعضی از چهره ها حشره مزاحمت جمع می کنند.
 زن به خاطر لطافتی که دارد ،نباید در دستهای خشن کامجویان دیو سیرت ،که نقاب مهربانی و عشق به چهره دارند ،پژمرده می شود وپس از آنکه گل عصمتش خراب کردن همه ی دیوارها و باز گذاشتن همه ی پنجره ها ، نشانه ی تیره اندیشی است ، نه روشنفکری ! علامت
جاهلیت است نه تمدن!
می گویی نه؟به طومار کسانی نگاه کن که پس از رسوایی و بی آبرویی، با دو دست پشیمانی بر سر غفلت خویش می زنند و برجهالت خود لعنت می فرستند.
کسانی که از جماعت «رسوا» نگریزند « رسوای جماعت» می شوند.