سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موعود شایسته

عصر ظهور2

به همین جهت غربی ها از هر عنصر تبلیغاتی به سرعت بهره می گیرند تا زنگهای خطر را در گوش ملتهایشان به صدا در آورند. آنها به حرکتهای آینده ملتها در ایران، مکه، مصر و سرزمین های اسلامی چشم دوخته اند و تلاش می کنند تا افکار عمومی ملتهای خود را برای اجرای تمام نقشه های استعماری و ضربه زدن به این کشورها جلب نمایند...
در این میان هدف یهودیان که پشت ماجرا قرار دارند، افزودن هراس غربی ها از خطر مسلمانان است تا بدین وسیله به آنها وانمود کنند که تمدنشان مورد هدف قرار گرفته و اسرائیل در خط مقدم دفاع از آنها ایستاده است.
بنابراین، دشمنان اسلام چاره ای جز فعالیت گسترده تبلیغاتی علیه امام زمان (عج) ندارند و این اضطرار زمانی افزوده خواهد شد که غربی ها در برابر جاذبه های بی پایان این موعود شایسته قرار گیرند و یا در صورت اطمینان به ظهورش، خود را رودرروی او مشاهده کنند.
جالب اینکه غربیها با دست زدن به این تلاشها که ناشی از ترس و وحشت آنان از حضرت مهدی است، زمینه را برای ظهور او مهیا نموده و شوق ما را به دیدار فرزند پیامبر (ص) ک هاز کنار کعبه طلوع خواهد کرد، بر می انگیزند.
آری، این امید و اشتیاق زمانی در دل مسلمانان به اوج می رسد که می بینند آن حضرت در فیلم «نوستر اداموس» از مرکز فرماندهی عملیات به کمک ژنرالهای خود(به تعبیر فیلم) صحنه جنگ را اداره می کند و با سردمداران کفر مبارزه می نماید و با پرتاب موشک های غول پیکر از قلب صحرای حجاز، پایگاه های کفر و ظلم انان را در هم می کوبد. در فضای کنونی ایران احساس می شود که حضور حضرت مهدی (عج) حضور اصلی و محوری است و در حقیقت اوست که رهبری معنوی انقلاب و نظام را بر عهده دارد.آری، در ایران امام زمان (عج) همان سرور و سالار حاضر و ناظری است که با تمام قداستش در دلهای پرشور مردم، در فریادها، در شعارها، نامگذاری فرزندان، مؤسسات،خیابانها و حتی مراکز تجاری با شکوه تمام جلوه گر است.
مجاهدان و مبارزان در جای جای ایران، لبنان و ... اشک شوق خود را به پای او نثار می کنند، او را در رؤیاهای خود می بینند، با فرشتگان همراهش در بیداری رابطه برقرار می کنند و همواره روحشان به سوی او بال می گشاید.
درود خدا بر او و جانمان فدای قدوم مبارکش باد.
                                                              بر گرفته از کتاب «عصر ظهور» تألیف «علی الکورانی العاملی»                                                                                                با اندکی تغییرات