سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موعود شایسته

عصر ظهور1

شاید بزرگترین رویداد سیاسی مرتبط با اعتقاد به حضرت مهدی(عج) در سالهای اخیر، حادثه ای باشد که در آغاز سال 1400 هجری قمری به رهبری «محمد عبد الله العتیبی» در مسجدالحرام اتفاق افتاد. در آن واقعه یاران محمد به مسجدالحرام مسلط شده و معاون وی «جُهیمان» با صدور اطلاعیه ای از داخل حرم، مسلمانان را به بیعت با محمد دعوت کرد ومدعی شد که او همان مهدی منتظری است که پیامبر(ص) ظهورش را بشارت داده است. اشغال و مقاومت این گروه، چند روز ادامه داشت تا انکه حکومت سعودی برای شکست آنان مجبور به استفاده از «نیروهای ویژه» شد.
همچنین بزرگترین فعالیت تبلیغاتی که اخیراً توسط دشمنان انجام گرفت، و در ارتباط مستقیم با اعتقاد به ظهور حضرت مهدی(عج) قرار داشت، ساخت فیلم «نوستر آداموس» بود که9 به مدت سه ماه پی در پی در شبکه های مختلف تلویزیونی آمریکا یه نمایش گذاشته شد.
این فیلم سرگذشت یک ستاره شناس و پزشک فرانسوی بنام «میشل نوستر آداموس» را بیان می کرد که در حدود 500 سال پیش می زیسته و پیشگویی هایی درباره آینده جهان، به رشته تحریر در آورده که مهمترین انها در مورد ظهور یکی از نوادگان پیامبر اسلام در مکه مکرمه است. شخصی که مسلمانان را زیر پرچم خود متحد خواهد ساخت و بر اروپاییان پیروز شده و شهر یا شهر های بزرگ سرزمین جدید یعنی آمریکا را ویران خواهد نمود!
به نظر می رسد صهیونیست ها در ساخت این فیلم دست داشتند و هدف آنان بسیج مردم آمریکا و اروپا علیه مسلمانان بود، چرا که آنان اسلام را خطری بزرگ برای غرب و تمدن ان می پندارند.
این احتمال وقتی آشکارتر می شود که می بینیم در پایان فیلم، نکته ای را بر پیشگویی «نوستر آداموس» اضافه نموده اند و آن این که پس از شکست اروپا و نابودی شهرها و سمبل های تمدن آمریکا توسط موشک های غول پیکری که حضرت در اختیار دارد، آمریکاییان جهت رویارویی با آن حضرت به همکاری نظامی با روسیه متوسل می شوند و سرانجام بر وی پیروز می گردند!!
به هر حال کتاب «پیشگویی های نوستر اداموس» به سرعت پس از پیروزی انقلاب ایران، با شرح و تفسیرهای متعدد منتشر شد و چاپهای آن به صدها هزار و حتی به قولی به میلیونها نسخه رسید و سپس به فیلم سینمایی تبدیل شد و توسط شبکه های تلویزیونی در معرض دید میلیونها نفر قرار گرفت.
اما مشکل غربی ها این نست که آنان اعتقاد به ظهور مسیح یا مهدی(عج) و یا اعتقاد به صحت پیشگویی های نوستر آداموس و یا دیگر ستاره شناسان داشته باشند... بلکه آنها از خیزش اسلامی که سلطه غربی ها بر ملتهای مسلمان را پایان بخشد در هراسند....
                                                                                              ادامه دارد...