سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موعود شایسته

هستیم بر آن عهد که بستیم...

    نظر

هستیم بر آن عهد که بستیم...

مدت زیادی می گذره که وبلاگ رو آپ نکردم، در واقع نه وقتش رو داشتم نه نیاز چندانی به این کار می دیدم. ماشاالله سرویس های خبررسانی از همه رنگ و همه نوع رسالت خودشون رو به خوبی انجام میدن. بهرحال، نزدیک شدن به ایام انتخابات و در نظر گرفتن سوابق عملکردی کاندیداها چراغ قرمزی رو تو ذهنم روشن کرد: ما هم این وسط رسالتی بر عهده داریم. بد نیست نگاه واقع بینانه ای به بعضی از مسائل داشته باشیم:

30 سال است که با مشکلات متعدد اقتصادی دست و پنجه نرم نموده ایم و این مدت، فرصت اندکی نبوده است برای آن که کشور را عرصه آزمایشات متعددی کرده باشیم و به نتیجه مناسبی برسیم، اما آیا به نتیجه مناسبی رسیده ایم؟ آیا در مخیله اقتصادی آقایان چیزی به نام الگوی اقتصاد اسلامی    می گنجد؟ آیا جز نام بزرگانی چون آدام اسمیت و ریکاردو، سن سیمون و پرودون، نامی از شهید محمدباقر صدر و شهید بهشتی شنیده اند و آیا از مؤلفه های دکترین اقتصادی آنان چیزی می دانند؟
مدتی در این فکر بودم که چگونه می توان کسی را که سالها سکوت رسانه ای داشته، شناخت.

به نظرم رسید که بهترین راه حل، شناخت وی از روی حامیانش باشد.

وی به گفته خودش پیرو خط امام و رهبری است. سالهاست در عرصه هنر قدم برداشته است و امروز شرایط کشور را خطرناک می بیند، پس اعلام حضور کرده است.

اما حامیانش، همانها که به حمایتشان افتخار می کند کیستند؟

جماعتی که علنا مخالف امام و انقلاب و رهبری هستند، همانها که میراث ها را به تاراج بردند و امام و شهدا را تبعید کردند. حکم اعدام سلمان رشدی را مخالف موازین بین الملل دیدند (توسط رییس جمهور پیشین آقای محمد خاتمی) و برداشتن روسری و کشف حجاب و دست دادن و بوسیدن نامحرم را مباح کردند- البته آنها برای رسیدن به قدرت هر چیزی را مباح که حلال پنداشتند، از قبیل نوشیدن جام زهر و خشن بودن امام حسین (ع) و ....

همانها که در مدتی که دیگر مهره شان به کار بود چه ها به اهل بیت و امام نبستند و ننوشتند. همانها که روزی از ارزشها و مشکلات می گفتند، اما اکنون کارشان به جایی رسیده که در آن سوی مرزها دین ما را سکولار می خوانند و بس. حواستان هست آنها همان جماعتی هستند که روزی گرد آن خاتمی خوش خیال می گشتند و دلسوزی ایران و انقلاب می کردند.امروز که رسواتر از دیروزند از چه رو میرحسین موسوی به حمایت شان می بالد؟

راستی آقایی موسوی تعریف شما از خطر چیست؟ آیا در 8 سال دولت اصلاحات باید دشمن پشت در خانه شما می ایستاد تا احساس خطر میکردید؟ اظهار نظرهای شبستری،سروش،گنجی،وبسیاری دیگر از تئوری های اصلاحات در مورد اسلام را برای مسلمین خطر نمی دیدید؟ در حالیکه علما این حرفهارا نشانه ارتداد این آدمها دانستند.

ادامه درپست بعدی ...

 

ahmadi nejad