سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موعود شایسته

بی بند و بار

    نظر

بخاطر رشته تحصیلی ام مجبورم فیلم هایی به زبان اصلی (original) ببینم. مدتی قبل فیلمی دیدم با نام
 just my luck (فکر بد نکنید زیرنویس فارسی داشت) یه چیزی تو اون فیلم توجهمو جلب کرد: قرار ملاقات گذاشتن شخصیت اصلی مرد با دختری برای پیتزا خوردن موجبات اعتراض دوست دخترش رو فراهم آورده بود و پسر سعی می کرد به گرل فرندش ثابت کنه که او یک دختر بچه 11-10 ساله است و اینچنین وفاداریشو اثبات کنه (و بسیاری از مسائل دیگه که روم سیاه زشته اینجا بگم) چرا اینطوریه؟ چرا اونا باید اینهمه بدبختی بکشن تا بهم ثابت کنن که: "من به تو وفادارم"
چرا یه دختر آمریکایی از دوست مسلمان ما می پرسه: "من چه جوری می تونم روی یه مرد آمریکایی حساب اعتماد و اطمینان باز کنم؟ از کجا بدونم بهم خیانت نمی کنه؟"
چشامونو باز کنیم، به نظرت این مشکل چقدر در آمریکا فراگیر شده؟ من فکر می کنم اونقدر هست که توی بسیاری از فیلماشون این مسئله رو متذکر شدن. اونقدر بزرگ هست که زنان آمریکایی برای رهایی از این مسائل و مشکلات ناشی از بی عفتی حاکم بر جامعه دست یاری به سوی نشریات دراز می کنن ولی امان از پاسخ بی پایه و اساس!!!!!
بریم نزدیکتر، دوربینتو زوم کن روی مدارس و نحوه آموزش دانش آموزان در آمریکا. چی می بینی؟ زرشک، دوربینت که مدل عصر قَجره، با این دوربین داشتی می دیدی؟ همین؟ فقط همینو می بینی؟ تنها مزاحمت های خیابونی و بُوی فرند و گرل فرند؟ نه نه نه نه .....
تو آموزش مسائلی چون سقط جنین، استمنا، حرکات تحریک آمیز جنسی، بلوغ زودرس جنسی و...و...و...
رو در مهدکودک های امریکا نمی بینی، بله آموزش هایی جنسی تحت عنوان روشنگری همراه با دلایلی از قبیل: "نوجوانان باید همه چیز را بدانند" به نظر تو این جامعه چی از آب در می یاد؟یه همچین آش شعله قلمکاری که توی یکی از ایالت هاش همون نیویورک، مدینه فاضله و رؤیای بعضیا، بیش از 54 هزار نوجوان 15 تا 19 ساله هر سال باردار میشن.
واقعیت غیر قابل انکار: 75 درصد نوجوانان آمریکایی قبل از پایان تحصیلات متوسطه، رابطه جنسی دارند.
فعلاً تا همین جا بسه، روش خوب فکر کن و اگه دوست داشتی بیشتر در این مورد بدونی کتاب «فمینیسم در آمریکا تا سال 2003» رو بخون. تو پست های بعدی مفصل تر راجع بهش صحبت خواهم کرد. انشاءالله
اعترافی صادقانه: آمارها و برخی اطلاعات رو از همین منبع کش رفتم.
  


قدرت خدا

    نظر
چند روز پیش مطلبی توی یه مجله خوندم در مورد ماساژ درمانی، خوندنش خالی از لطف نیست بخونش:
« نیروی الکتریکی موجود در دست های شما اثرات زیادی در ماساژ در مانی دارند. کف دست راست، انرژی مثبت داردوباعث برانگیخته شدن انرژی در بدن می شود و بدین طریقاثر تشدید کننده انرژی دارد. برعکس، کف دست چپ انرژی منفی و اثر تسکین دهنده و آرام بخش دارد. استفاده از هر دو دست اثر ترکیبی خواهد داشت. انرژی موجود در پشت دست ها ضد انرژی کف دست هاست پس انرژی پشت دست راست منفی ست و انرژی مربوط به پشت دست چپ مثبت است. پشت سر انرژی مثبت دارد در حالیکه قسمت جلوی سر دارای انرژی منفی است. اگر کف دست راست را روی قسمت پایینی پشت سرتان وکف دست چپ را روی قشمت جلویی سر قرار دهید بدین طریق، انرژی های طبیعی سر را تقویت خواهید کرد و احساس سلامت و قدرت می کنید.
اگر عکس این جریان عمل کنید، حد اقل تأثیر را روی مغز خواهید داشت بنابراین به یاد د اشته باشید هنگامی که می خواهید درد را از بین ببرید سعی کنید از دست چپ برای فشار روی مراکز بازتابی(انتهای عصب) استفاده کنید.»
قبلاً شنیده بودم که ما انسانها توسط هفت نقطه حساس بدن از زمین انرژی جذب می کنیم از این جمله اند: کف دستان، پیشانی، زانوها و نوک انگشتان شست. وجالب اینکه به هنگام سجده در نماز این هفت نقطه روی زمین قرار گرفته و نتیجتاً از زمین کسب انرژی می کنند. الحق که مقام خداوندی تو راست وبس.